donderdag 11 september 2014

Stampin' Up! - Gefeliciteerd

 ....
Goedemorgen, vandaag een cadeau envelop die ik heb gemaakt. Het is alweer een poosje geleden dat ik een email kreeg om een cadeaubon te maken, maar ik heb hem nooit laten zien ;) En ik vind hem eigenlijk te leuk om dat niet te doen :p
..
...
De basis is gemaakt van Crumb Cake met daarop een stuk Strawberry Slush en Whisper White. Ik heb de leuke set Work of Art gebruikt voor het stempelen. De 'vlek' is gestempeld in Crumb Cake en de Chevron in Strawberry Slush. Ik heb de Elegant Butterfly punch gebruikt om de Strawberry Slush vlinder uit te ponsen en de Bitty Butterfly om de vlinder uit White Vellum te ponsen. Met TomBow lijm heb ik het vellum geplakt op het cardstock en ik heb drie pareltjes erop geplakt zodat je de lijm niet zien ;) De tekst komt uit de Sentimenten set en heb ik gestempeld met Early Espresso inkt. Het lint is Seam Binding Ribbon in de kleur Crumb Cake. 
...
Vind je het ook leuk om een cadeaubon weg te geven (of misschien wel te krijgen) dan kan dat natuurlijk altijd ;) Ze zijn er vanaf €15 en kan alleen bij mij worden ingeleverd. Laat mij in de mail even weten wat voor bedrag je wilt, voor wie het is en waar het heen moet worden verzonden. Na betaling stuur ik je cadeaubon op. Wil je iemand verrassen dan kan ik het ook naar die persoon opsturen, laat dat even weten als je een mail schrijft. 
...
Ik wens jullie een hele leuke dag en bedankt voor jullie bezoek en leuke berichtjes ;) 
...
Dit heb ik gebruikt voor mijn cadeau envelop: 
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png